18 December 2010

♬Hidupku bagiMu♬


Saya hidup kerana anugerahMu,saya bernafas kerana anugerahMu,saya berbahagia kerana anugerahMu,saya mempunyai hikmat kerana anugerahMu,saya berkelimpahan kerana anugerahMu,saya diselamatkan dari segala dosa hanyalah kerana anugerahMu semata-mata, bukan kerana kebaikan ku, hikmat yang ada pada ku, kekuatan atau kekayaan. Inilah hidupku, ku serahkan sepenuhnya dalam tanganMu, Tuhan.



♬♬Ku persembahkan hidupku♬♬

Ini aku Semua milik ku
Ku serahkan pada Mu Tuhan
Penyesalan dan kebanggaan
Suka dan duka semua ku serahkan

Yang telah lalu Yang kan datang
Hasrat dan harapan yang terbayang
Masa depan dan rencana ku
Semua ku serahkan Dalam tangan Mu

Ku persembahkan hidupku
Kepada Mu Tuhan Untuk kemuliaan Mu
Ku berikan hidup ini Sebagai persembahan
Yang berkenan pada Mu
Ku berikan hidup ku
Kepada Mu Tuhan ku

No comments:

Post a Comment